انتخاب اصلح

– از دست این پسره آخرش دق می کنم…+چرا؟ چی شده؟ – پاشو کرده تو یه کفش که انتخابمو کردم و به تخمش نیست نظر ما. + ای بابا دست و پای جوون ها رو تو عروسی نبندیم…کار ، کار خیریه…خدا خودش هم کمک می کنه. -عروسی چیه بابا؟ این بچه هنوز دهنش بوی شیر می ده…بحث سر انتخاباته. من می گم کشکه…این می گه دادن بهتر از ندادن. + آهان از اون لحاظ…خوب بذار بره بده. قرار نیست همه نظرشون یکی باشه که. – حرف من دادن یا ندادن نیست…پس فردا که کاندیدای این نیومد بالا ، می ره با دوستاش اعتراض می کنه. من نمی خوام خبر بچمو از کهریزک بیارن + اینم یه حرفیه…حالا چیکار می خوای بکنی؟ –  می فرستمش مالزی ، فقط از این خراب شده بره…به خدا دیگه خسته شدم می ترسم یه روز خبرشو بیارن که تو خیابون پلیسا زدن داغونش کردن…هر روز استرس دارم. + نمی دونم شاید درستش همینه. – تو چی رای می دی؟ + حالا که فکر می کنم نه به دردسرش نمی ارزه.

پاسخی بگذارید

