انتخابات

این روزها همه جا بحث انتخابات ، بحث داغ مردم است. ما هم در خانواده گاهی سر شام از این بحث ها می کنیم. مثلا دیشب دایی اینا هم بودند و بحث سر اینکه چه کسی اصلح تر است شدت گرفت. پدر من معتقد بود سیاست در مملکت ما شبیه چیپس است و مسئولین هم یک پسر تخمی و تخس مثله این (اشاره به من) هستند که وقتی چیپس دارند به هیچکس نمی دهند. دایی ام اشاره کرد قبول دارم که این (باز هم اشاره به من) بچه ی بسیار تخس و تخمی است ولی آن چیپس هم نصفش باد است و ارزش خاصی ندارد. پدربزرگم هم در تایید حرف پدرم گفت: مشکل اصلی هم این است که این بچه ی تخس (باز هم اشاره به من) کسخل هم هست و این مشکل را چند برابر می کند. مادرم در ادامه وارد بحث شد و گفت اگر آشغال ها را هم رفتار های غلط رئیس جمهور قبل در نظر بگیریم این بچه ی تخس و کسخل (اشاره به من) باید ببرد بیرون که نمی برد و مملکت بیشتر به گند کشیده می شود.خانواده ما اگر محدودیت ها نبود می توانستند در شبکه ی خبر تحلیل گر سیاسی شوند ولی حیف. این انقلاب هر چه قدر هم بد بود ولی توانست هفتاد میلیون تحلیل گر سیاسی تحویل جامعه دهد.

1 دیدگاه برای «انتخابات»

  1. من كه نديد عاشق اين خانواده شدم مه چه تشبيهات بى نظيرى بكار ميبرن ولى شخصاًنعلومه كه در خانواده نقش مهمى بازى ميكنى و يجورايى همه چىز دور محور تو ميگرده !! خلاصه خوشحال باش :))

پاسخی بگذارید

