خودمان را گول نزنیم

خودمان را گول نزنیم…چه دلیلی دارد که خودمان را گول بزنیم…اگر خودمان را گول بزنیم به خودمان بد کرده ایم…من یک بار خودم را گول زدم…وارد یک دنیای خیلی جالبی شدم…کارگردان یک فیلم برنده اسکار بودم…مادرم برایم چایی آورد گفتم نو تنکس…مادرم با یک چیز بسیار سفت زد تو سرم از خود گول زنی خارج شدم…کمی به اطرافم که نگاه کردم فهمیدم اسباب کشی کرده ایم ، مادربزرگم فوت شده است…و من مشروط شده ام…این البته یک نمونه ای کوچک از خود گول زنی است…کسانی هستند که در مقیاس بزرگتر خود گول زنی می کنند. به طور مثال همین آقای احمدی نژاد خودمان فکر می کند رئیس جمهور است. بعضی ها هم هستند که نه تنها خودشان را گول نمی زنند بلکه دیگران را گول می زنند…این افراد قشر بسیار موفق جامعه ما را  تشکیل می دهند. این قشر در طبقه بالای اجتماع ما زندگی می کنند…مثل ما نیستند که هشتمان گرو نه مان است و ده مان گروی یک نفر دیگر…مثل ما نیستند که ……..بگذریم ، اینجا هوا بد است، تاریک تاریک است ، مثل قلب آدم هایش…مثل فکر آدم هایش…اینجا روشن فکرهایش هم تاریک هستند. حال تصمیم با توست یا خودت را گول بزن یا نزن. ولی از من می شنوی دیگران را گول نزن، ارزشش را ندارد.

BHBddwACEAAsdQ2

2 دیدگاه برای «خودمان را گول نزنیم»

پاسخی بگذارید

