خودکشی…

حاج آقا: خودکشی در ایران پایین ترین میزان رو داره و این فقط به دلیل اعتقاد بالای ملت به اعتقادات دینی و یاری امام زمانه…

من: ولی حاج آقا سال پیش دو نفر از دوستای من خودکشی کردن یکی از فامیلامون هم همچنین…فکر نمی کنم خیلی هم آمارخودکشی پایین باشه…

حاج آقا: ببین پسرم خودکشی چند نوعه…ما اون نوع از خودکشی رو مدنظر قرار می دیم که به قصد لذت باشه…این نوع خودکشی بر اساس رساله  ی آیت الله موسوی تبریزی حرام اعلام شده و گناه کبیره محسوب می شه…

من: خودکشی به قصد لذت دیگه چیه؟ مگه به قصد لذت خودکشی می کنن؟

حاج آقا : بعله…شما دقت کن…مثلا طرف خودشو از ارتفاع میندازه پایین….مطمئنا در حال افتادن یه لذتی ایجاد می شه درونش…در رساله ها هم این مورد اشاره شده…خودکشی باید با رنج و عذاب فراوان همراه باشه  تا گناهان فرد هم آمرزیده بشه…مثلا خودسوزی…یا با چاقو و قمه دل و رودشو بریزه بیرون….

 من: ببخشید حاج اقا ساقی شما کیه؟

حاج آقا: بعله؟

من: یعنی می گم که خودکشی چه شرایط دیگه ای داره؟

حاج آقا: بعله…خودکشی اگه به قصد لذت نباشه ولی ترس از این باشه که فرد به محارم بیفته هم حرامه..همچنین اگه فرد خودکشی کننده فرزند صغیری دارد، بر اساس فتوای شماره 11425 باید نصف اموال خود را به نزدیک ترین دفتر یکی از مراجع عظام تحویل بدهد تا خرج هایی که دولت در آینده برای فرزند صغیر پرداخت خواهد کرد هم حلال باشه…

من: حاج آقا من حرف دیگه ای ندارم فقط من برم یه ماشین زمان درست کنم که فقط چهارصد هزارتومن هزینه داشته باشه بعد ببینم شما کی منقرض می شید؟

و این چنین شد که ایرانی ها به تکنولورژی ماشین زمان دست پیدا کردند…

و من الله توفیق….

پاسخی بگذارید

